lenawalstad

Hjemmelaget blomklsuppe

Vi spiste blomklsuppe til kveldsmat i gr, og jeg synes den er s good <3 Slik ser oppskriften ut:

En stk blomkl
7,5 dl vann
En liten gul finhakket lk
2 hnsebuljongterninger
1,5 dl lettmelk
1 ss crme fraiche
2-3 hakket vrlk

Slik gjr du: Hell vann i en kjele og tilsett buljongterninger, melk, finhakket lk og blomkl delt i sm biter. Kokes til blomklen er myk. Bruk stavmikser for f en jevn og fin konsistens. Tilsett hakket vrlk, og la de trekke i noen minutter fr servering. Smak til med salt og pepper.

N str litt jobb og kveldstrening for tur, s hper jeg du fr en herlig onsdagskveld :-D Vi ses igjen i morgen. <3 Klem Lena

Photoshoot with we are fit - Video/vlog behind the scenes

• Skrevet 27.02.2018 klokka 19:16
  • Kategori:Blogg

Hei dere, og god tirsdag! Jeg har laget en film fra photoshooten jeg hadde med we are fit i Oslo her om dagen <3 Jeg koste meg snn, og hper du liker videoen :-D Klem Lena

//sponset av wearefit

Familietid og et nydelig mltid

• Skrevet 26.02.2018 klokka 06:34
  • Kategori:Blogg

Jeg er veldig klar for komme i gang med en ny uke etter en langhelg p fjellet. Rrosmartnan, familietid med bde mamma, pappa og sstrene mine (+kjrester), frisk luft og skitur har fltes s deilig. Pfyll av energi! :-D I helgen har jeg og Lasse vrt heldige f mat servert i vr egen hytte ogs! Pappa er s flink med matlaging, og et slikt mltid er supert nr man er flere. Han har stelt i stand dette mltidet, og kanskje dette matoppsettet kan vre et tips til deg ogs :-)

Her er det litt av alt mulig. Blant annet nydelig laks (flere typer fra Rros) plsebiter, oppskret grnnsaker, salat, eggerre, grovt brd, poteter og ost. Lignende oppsett er helt supert for spekemat ogs. Det lille ekstra med litt pynt og farger gjr s mye - og jeg blir veldig inspirert av matlaging selv <3 S greit med en slik fordeling nr vi er flere til bords og alle liker forskjellig.

Ellers er jeg innom for nske deg en god start p uken. Hper mandagen blir bra <3 - Klem Lena

Happy sunday

• Skrevet 25.02.2018 klokka 12:17
  • Kategori:Blogg

Har det vrt OL p full vreng hos deg ogs denne sndagen? <3 S utrolig bra resultat og god stemning overalt! Det er gy det :-D Vi er fortsatt p hytta og blir her utover en stund til. N har vi besk av mamma, pappa, lillesster og kjresten hennes. Hyggelig med flere p hytta, og snart tenker vi oss ut p ski :-D

Vi var p en kjempefin tur i gr i ei lype ikke s langt unna der vi har hytte. Den gr blant annet fra Glmos til Rros. Kanskje vi tar en skitur der igjen i dag. Vi har ikke bestemt oss helt enda. Vi snakkes uansett her igjen litt senere, s hper jeg sndagen din er fin s langt <3

Videoblogg - Rrosmartnan

• Skrevet 24.02.2018 klokka 08:23
  • Kategori:Blogg

Her kommer en video fra grsdagen nr vi var p Rrosmartnan :-D Vi var veldig heldige med dagen, og hper dere synes det er gy med video av og til <3 GOD LRDAG! Klem Lena

Hyttehelg og klar for Rrosmartnan

• Skrevet 23.02.2018 klokka 13:38
  • Kategori:Blogg

God fredag fra hytta! Vi kom til Rros i gr kveld, og er klare for Rrosmartnan i helgen!! :-D Jeg gleder meg snn til det, og synes alltid det er skikkelig stas! Jeg koser meg alltid der :-) P hytta har vi besk av mamma og pappa i helgen, s kommer lillesster og kjresten p besk litt senere ogs!

Vi har spist godt med mat, sett litt OL og gjr oss snart klare for tilbringe mye av dagen p martnan <3

Ses litt senere, og kos deg masse i dag <3 GOD FREDAG! Klem Lena

Rroshelg og neglefin

• Skrevet 22.02.2018 klokka 16:44
  • Kategori:Blogg

Jeg har feeeerie!! Og reiser til Rros p hytta veldig snart <3 Litt mer pakking s er jeg p farten. :-) Jeg har jobbet med videoredigeringer i natt, og vil poste en del p YouTube fremover ogs. Om du har tips og forslag til hva du vil se mer om m du gjerne sprre meg. :-)

Fr jeg reiste til Oslo p tirsdag var jeg hos Helene, (@black_velvet_by_helene) som er negledama mi i Trondheim. Jeg digger jobben hun gjr! Kanskje du s litt mer detaljert p snapchat nr jeg var der ogs? Hun er s flink!! Denne gangen med slveffekter og mnster. Jeg elsker dem, og anbefaler s til dere jenter som er glad i litt ekstra pynt og stas som meg! See s fine :-D En stk veldig glad og takknemlig Lena <3

Stor klem fra meg //sponset

Photoshoot med We Are Fit

• Skrevet 21.02.2018 klokka 13:03
  • Kategori:Blogg

I gr var jeg i Oslo p shoot med fantastiske We Are Fit, og jeg kunne nske jeg fikk dagen i reprise! Jeg koste meg snn, og er s glad for mte mange fine mennesker p veien med teamet mitt. Chris, som er fotograf for We Are Fit har jeg mtt flere ganger n. Bde i Los Angeles, her i byen ++. Han er utrolig flink, og i gr jobbet alle s godt sammen :-D Vi var p Operahuset, og spiste baconburger etter shooten. Haha! Timene gikk fort, og jeg gleder meg til neste gang <3

Jeg er snart klar for kveldsjobb her hjemme i Trondheim, og i morgen gr turen til Rros :-D Hper du har en fiin dag! - Klem Lena

//Sponset i samarbeid med wearefit.com

Cabin workout

• Skrevet 19.02.2018 klokka 09:55
  • Kategori:Videoblogg

Om bare tre dager er jeg p hytta igjen, og da blir det bde skitur og Rrosmartnan. :-) Jeg prver vre p hytta s ofte jeg har mulighet til det, og sist helg var vi der en natt. Det ble ikke skitur den sndagen, men en liten hytte kt med noen velser fr vi kjrte hjemover :-D Her er en liten videosnutt til dere. Hper du liker den, og god mandag <3 Klem Lena

Ullsett sponset av https://www.wearefit.com/

Sndag p fjellet

• Skrevet 18.02.2018 klokka 17:53
  • Kategori:Blogg

Vi har vrt p fjellet p ski i dag, og for en dag det har vrt. Knallsol hele dagen!! :-D Vi kjrte til Brttem i Klbu og gikk en dagstur i Brungmarka. Vi har vrt der fr, og jeg synes det er s fint der! Vi hadde med oss psmurte brdskiver, kaffe og en liten tursjokolade som vi stoppet og spiste etter vi hadde gtt et lite stykke. :-)

N skal vi bruke resten av kvelden p beske litt familie og kose oss fr vi er i gang med en ny og spennende uke :-D

Hva har du gjort i dag? Klem Lena <3

//Turjakke og bukse sponset av Revolutionrace.no

Lrdag i byen og hjemme

• Skrevet 17.02.2018 klokka 20:00
  • Kategori:Blogg

I dag har jeg hatt treningsfri, fri fra jobb og bare en lrdag hjemme nesten hele dagen :-) Jeg har kun vrt en liten tur i byen innom jentene p hera store og p kjpesenter for kjpe litt smtteri som jeg trenger til neste uke. Jeg skal til Oslo en tur i samarbeid med teamet mitt, we are fit, og til Rros p hytta mot helgen igjen <3

Akkurat n er bde jeg og Lasse hjemme, og planen for kvelden er bare ligge med bena hyt p puter i sofaen se p film. Haha! :-D I det siste har jeg brukt slike gensere s mye. Jeg syns oversize er s fint bde til hyhlte sko, og til lave. Jeg fant flere p h&m til en billig penge, og hadde ikke sjans til la vre. Hehe!:-D Hva gjr du i kveld? Klem Lena

Sweet healthy dessert

Jeg er kjempeglad i desserter og ste mltid. Spesielt p kveldstid eller rett etter middag. I gr hadde jeg ikke kjpt inn noe spesielt, men fant likevel litt i kjleskapet som var veldig godt sammen.

Du trenger:
En boks vaniljepudding uten tilsatt sukker
En double 0 yoghurt uten tilsatt sukker

nsket mengde topping:
Blbr
Hakkede ntter
Druer

Det var s godt sammen, og et bedre alternativ enn mye annet. :-) Kanskje dette kan vre noe for deg om du fr lyst p noe enkelt og stt i kveld :-)

Lanseringsdag og ryggkt

• Skrevet 15.02.2018 klokka 22:06
  • Kategori:Blogg

Du kjenner kanskje igjen designet p disse tightsene fra We Are Fit? I dag er den lansert i fargene bl og svart, men uten smmer p lr og legger som den tidligere modellen. :-) Squad serien er fantastisk, og jeg elsker nye lanseringer!! :-D Disse bildene ble tatt i gr, og settene er enkle, myke og kjempefine.

Jeg har akkurat kommet meg hjem etter jobb og en kort treningskt. I dag ble det en enkel ryggkt med blant annet disse velsene, bredt nedtrekk, smalt nedtrekk og sittende roing. 3 hovedvelser med ekstra fokus p god kontakt som er kjempeviktig uansett velse. N skal jeg spise taco fr det blir kveld her, s hper jeg du har en fin torsdags kveld <3

Klem Lena //Sponset av wearefit.com

Valentines day

• Skrevet 15.02.2018 klokka 09:23
  • Kategori:Blogg

Jeg s egentlig for meg pynte meg med en fin kjole i gr kveld. Istedet ble det de strste kose klrne jeg hadde, en stor ball midt p hode og gode sokker. Haha, vi orket ikke dra ut p valentines dagen. I stedet ble det film og nydelig hjemmelaget sushi som Lasse lagde :-D Jeg er s glad i sushi, og i gr var det veldig godt bare ta det helt med ro hjemme.

Jeg tenker mye p de som ikke har noen p dager som dette, og hper at om du ikke har kjreste kanskje var med en venn, familie eller hadde det hyggelig i eget selskap. Det er lik s viktig trives alene ogs, uten at det skal vre noe i veien for det <3

Love, Lena

Late night gym session

• Skrevet 14.02.2018 klokka 08:48
  • Kategori:Blogg

Noen dager fles det skikkelig tungt komme seg ut dren for dra p trening, og litt snn hadde jeg det i gr. Heldigvis kom jeg meg avgrde med en venn av meg, og alltid nr jeg kommer i gang med treningen fles det veldig deilig likevel! Disse velsene kjrte jeg i gr, og liker velsene godt :-D Mest fokus p skuldre.

Skulderpress 4x10

Sidehev 4x12

Hack Squat 3x10

Facepull 4x12

Kjapp gange i maks oppoverbakke 15 min

Hva liker du best trene? Klem Lena <3 //Tights sponset fra wearefit.com

Healthy chocolate vanilla brekkie

I gr rakk jeg ikke starte uken med trening, isteden ble det jobb og bursdagsfeiring av farfar med familien. En fin mandag det ogs med andre ord <3 I dag er planen f trent styrke, men frst er det litt jobb som skal gjres. Dagens frokost er inntatt, og nam sjer jeg bare! :-D Er du et frokost menneske? Jeg er et skikkelig frokost menneske, og er alltid sulten om morgenen. Havregrynsfrokoster er en favoritt i forskjellige varianter, og slik ble dagens:

1,5 dl havregryn
1 scoop sjokolade proteinpulver fra nutramino
2 dl vann
1 dl mager cottagecheese
1 dl mager vaniljekesam
1ss kokosmasse

Slik gjr du:
Varm opp havregryn i vann og rr inn proteinpulveret etterp. Bland cottagecheese godt med mager vanilje kesam. Hell alt i en strre skl og topp med jordbr og kokosmasse til slutt.

Lena <3

Ponytail hairstyle - Lang hestehale p 3 minutter!

• Skrevet 12.02.2018 klokka 08:17
  • Kategori:Videoblogg
God morgen alle sammen :-) Noen av dere har spurt om hr tips, makeup tips, treningsvideoer/vlogs og lignende. Det syns jeg er veldig gy, og skal dele mer med dere fremover. I dag viser jeg denne superkjappe og enkle hrfrisyren med ponytail hairextension. Den er super om du vil ha en lengre hestehale til hverdags eller til fest. Gjort p f minutter!

nsker deg en fin mandag, og en god start p uken!

//Hair extensions sponset av @hera_store_as

Sndag p Glmos/Rros

• Skrevet 11.02.2018 klokka 14:17
  • Kategori:Blogg

Vi er p hytta akkurat n, og har brukt dagen p bare slappe av, se OL og spise god frokost! :-D Lasse var oppe kl 7 i morrest, mens jeg slumra leenge i dag. S deilig p en sndag!

Vi kjrte hit i gr kveld etter vi var ferdige p jobb, fylte peisen med ved og tok et glass vin fr vi tok kvelden. N skal vi legge en plan for resten av dagen, s hper jeg du har en fin sndag s langt <3 Vi ses senere. Klem Lena

//Ullsett sponset av wearefit.com

En god start p helgen

I gr var jeg p trening sammen med en av mine beste venner, Preben. Av og til er det supert vre flere sammen p trening, og det hjelper veldig p motivasjonen. Det er lettere pushe hverandre, heie og motivere slik at kten blir enda bedre. Jeg trente bein, og slik s kten min ut i gr om du vil prve. Jeg liker denne nemlig! :-D

Utfall (reps per fot) 4x30
Hipthrust 4x10
Strak mark med hantler 4x15
Squats med hantel 3x20
Kjapp gange i maks oppoverbakke 15 min

Jeg skal p jobb i dag, og skal straks komme meg avgrde her :-D Hva er din plan for dagen?
Klem Lena <3

//Treningssett sponset av wearefit.com

Proteinrikt mltid etter trening

Hei, og god fredag :-D Jeg er snart p vei ut dra for mte fine jenter p solsiden i kveld, men frst m jeg tipse dere om et godt lite mltid som er perfekt etter trening. Jeg spiste dette i dag etter dagens beinkt, og syns det er kjempegodt. (kten kommer p bloggen i morgen forresten) :-D

Du trenger:

En halv boks mager cottage cheese
En boks skyr med smak av jordbr og lime
Valgfri ntter (jeg brukte valntter og mandler)
En neve skogsbr. Tin dem frossen i en skl i mikro, og hell over til slutt.
Jeg var tom for saft n, men ofte heller jeg over et par ss med zerohsaft ogs

Hper du fr en super fredagskveld, s ses vi i morgen <3 Klem Lena

Torsdagskveld og konkurranse

• Skrevet 08.02.2018 klokka 22:56
  • Kategori:Blogg

Her i huset er det snart kveld etter en bra dag med matlaging, trening og litt jobb hjemmefra. Lasse er ute p en kveldstur p ski med sstera si, og jeg ligger rett ut p sofaen akkurat n. Veldig klar for ta kveld kjenner jeg :-D

Har du forresten ftt med deg konkurransen jeg har i samarbeid med We Are Fit p instagram i dag? Jeg har mange favoritter, og denne tightsen er en av dem. N kan du ogs vinne en valgfri tights om du deltar innen sndag. :-D Ellers er jeg innom for nske deg en god natt, s ses vi i morgen igjen <3 Klem fra meg

//Sponset treningssett

Perfekt pre-workout smoothie fr trening

Hei dere <3 Her kommer oppskriften p Pre-Workout smoothien jeg drakk fr trening i dag. Den er veldig frisk og syrlig p smak, derfor er toppingen p smoothien perfekt for at smakene skal bli gode sammen.

1 liten frossen banan

1 ss kokosmasse
1 ss gresskarkjerner

Slik gjr du:
Bland de frste ingrediensene i en smoothieblender. Hell alt i en skl og pynt over med topping til slutt.

//Sponset i samarbeid med Nutramino

Ferieplaner?

• Skrevet 06.02.2018 klokka 21:10
  • Kategori:Blogg

Jeg drmmer meg bort nr jeg tenker p at vi nrmer oss varmere sommerdager og lysere kvelder. Jeg tenker ofte p hvor jeg vil reise og n er jeg i min egen boble igjen. Haha :-D Jeg mimrer tilbake til i fjor nr vi var i USA, og der likte jeg meg kjempegodt. Vi hrer s mye om USA overalt, og plutsellig var vi der selv. S stort, magisk og spesielt se. Det var ganske dyrt der, men absolutt verdt vre der likevel. Vi var i Los Angeles og i New York, og jeg skal absolutt tilbake dit senere. Det fins jo s mange andre steder ogs - og det er s mye jeg vil se.

Hva er din beste ferie, og har du noen tips til meg om hvor jeg burde reise? Klem Lena

Sunn frokost smoothie med smak av hvit sjokolade

Hvordan har din start p uken vrt? <3 Jeg har vrt p jobb, og er akkurat ferdig med ukens frste treningskt! :-D Selv om mandagskta ofte fles litt tung, er flelsen etterp s deilig!

Fr jeg dro p jobb i dag lagde jeg meg en frokost smoothie som jeg rsket med meg p farten, og den er s god! N skal det sies at du m vre en skikkelig stmoms om du skal like den like godt som meg, for jeg digger den. Jeg er veldig glad i ste drikker og smoothies, og av denne fr jeg litt flelsen av hvit sjokoladesmak som slukker stsuget. Konsistensen er litt tykk slik at den blir mettende. Oppskriften er enkel, og ser snn ut:

2dl havregryn
1,5 til 2 dl ekstra lettmelk
En halv scoop proteinpulver med vaniljesmak, blandet med en halv scoop proteinpulver med sjokoladesmak.
3-4 drper stevia stning (sweet drops-vanilla crme)
En halv boks yoplait double 0 yoghurt

(Jeg bruker tasty vanilla og delicious chocolate proteinpulver fra Nutramino) Du kan sikkert bruke andre ogs, men disse er veldig gode sammen og alene.

Bland alt godt i smoothiemaskinen, og kos deg med en st start p dagen :-) Klem Lena

Skitur i godt selskap

• Skrevet 04.02.2018 klokka 20:01
  • Kategori:Blogg

Hei alle sammen! Jeg og Lasse har vrt p en liten skitur i dag. Vi gikk sammen med Heidi storesstera mi, Slve som er kjresten hennes og faren hans. Vi startet g fra Sjla og opp mot Vassfjellet hvor de har en kjempefin jakthytte med utsikt over fjellet. Der ble det bde kaffe og litt godt fr vi tok turen nedover igjen. Hjelp for en fart jeg fikk nedover. Hahah! Er nesten skjelven enda jeg, men gy var det :-D Det ble en veldig fin tur, og hyggelig se hytta de hadde der oppe.

N str film og avslapping p planen resten av kvelden. <3 Har du hatt en fin sndag s langt?

Klem, Lena

Keep it real

• Skrevet 03.02.2018 klokka 17:11
  • Kategori:Blogg

Hei lrdag! Jeg har to tre dager i mnd der jeg er s hormonell at trene bare spretter. Jeg har en slik dag i dag, som flere av oss jenter hper jeg! Hahha :-D Heldigvis gr det fort over, selv om det er fryktelig plagsomt og ikke fle seg som seg selv i en kort periode.

Vi har vrt ute p en liten tur og ftt tatt noen bilder for et samarbeid jeg har, og i kveld skal vi p middag hos et vennepar av oss som jeg gleder meg til <3 nsker deg en fortsatt fin lrdag, vi snakkes igjen i morgen :)

//Dette bildet er ikke fra i dag, men jeg liker det s godt, og denne tightsen!! <3 En av de nye fra fantastiske We Are Fit. Klem Lena

Friday night

• Skrevet 02.02.2018 klokka 18:52
  • Kategori:Blogg

Et glass med vin, snacks p bordet og tente stearinlys skal bli veldig greit i kveld kjenner jeg :-) Vi fr besk av storesster og kjresten hennes i kveld, s jeg lper rundt tenner lys og vasker over litt akkurat n! Haha :-D En fredagskveld hjemme i sofaen skal bli deilig, s fr vi se hva vi finner p resten av helgen! Vi har ikke bestemt oss helt nemlig :-) Hvilke planer har du for kvelden? <3

Jeg har forresten p meg denne knallrde buksa fra Gina Tricot i dag, og jeg fler meg ddskul! Hahah - digger den! Sterke farger p buksene m det blir mer av :-D Nyt fredagen alle sammen!

Hello february

• Skrevet 01.02.2018 klokka 15:36
  • Kategori:Blogg

Hei fininger <3 Jeg har hatt en litt roligere dag i dag. Sovet litt ekstra, jobbet hjemmefra med treningsvideoer som kommer, planlagt nye oppskrifter til dere og ellers tenkt mye p hva jeg skal prioritere frst av alt jeg nsker dele med dere :-D Jeg kjenner jeg blir s glad av at vi er februar n. N gr det fortere mot lysere tider, og bare tanken av det gir meg energi. :-D Haha! Hver time med ekstra dagslys gjr dagene lengre og bedre, er du ikke enig? Jeg er snart p tur innom fit4days en tur fr jeg skal videre til ei venninne. Vi skal bare slappe av og kose oss i kveld. Jeg slo meg litt for et par dager siden og har en forsltt tommel som ikke spiller helt p lag. Et par dager med lite trening og fart for at den skal bli bedre m jeg tle! Haha :-D Ha en super kveld s lenge, s ses vi snart.