I’m back!

God morgen <3 Dagene flyr unna, og nå går det jammen fort til helg igjen også 🙂 I går kveld la jeg meg med med et smil om munnen etter å ha fullført ei beinøkt rett etter jobb. Jeg syns det var overraskende godt å komme meg på gymmet igjen – og jeg er så glad i den følelsen etter trening at jeg får meg en skikkelig lykkerus når jeg er så motivert og at formen endelig er på topp igjen. I går trente jeg kun med lette vekter og mange repetisjoner. Å starte litt rolig etter at jeg har vært syk syns jeg er veldig greit 🙂 Nå gleder jeg meg bare til å få spist godt i dagene framover, og komme meg opp å øke litt på vektene igjen – det føles så deilig! 🙂 Etter treningsøkta i går var det ingen vits å legge deg uten å få spist ordentlig. Trening bryter ned musklene våre, og da må det mat til for å klare å bygge de opp igjen 🙂

Krydret kylling, ris, brokkoli, tomater og soyasaus. Maten ble så enkel som dette i går 🙂 Ettersom at jeg var så sulten, og at matlysten endelig har kommet tilbake så smakte dette helt himmelsk. Lover dere uansett et bedre matinnlegg her i morgen 😀 Ellers håper jeg dere får en fin onsdag <3

– Lena <3 

 

 

 

 

 

Instagram: lenawalstad Snapchat: lenawa

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 trener du Cardio i tillegg til styrke? Du er jo så slank og fin, i tillegg til å ha definerte muskler.

    2. Martine: Heia 🙂 så fint sagt av deg, tusen takk 🙂 Jeg løper aldri på gymmet, haha! Men jeg tar meg en løpetur ute en sjelden gang – og helst når det er litt varmere. Ellers går jeg mye i maks oppoverbakke, det bruker jeg som oppvarming veldig ofte (mellom 8-15 min). Sunt å få opp hjerterytmen og få pesa litt også 🙂 <3

    3. Fineste kroppen <3 Shit!
      Hvor mange kalorier spiser du daglig? Hvis du ikke vet nøyaktig - hvor mange tror du? 🙂 Klem

    4. Anonym: tusen takk snilleste deg <3 helt ærlig så aner jeg ikke. Følger heller ingen plan, så varierer nok litt dag for dag. Men jeg spiser 3 litt større hovedmåltid. Frokost, lunsj og middag med flere småmåltider + proteiner og karbohydrater rett etter trening 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg