Slik fordeler jeg treningen min

Jeg får spørsmål om hvor ofte jeg trener hver muskelgruppe i løpet av en uke, så her kommer et innlegg om det også 🙂 Jeg følger ingen faste program, og jeg trener aldri de samme musklene to dager på rad. Jeg fordeler treningen min på denne måten:
Dag 1 – Bein + rumpe
Dag 2 – Rygg
Dag 3 – Skuldre og mage
Dag 4 – Bein + rumpe
Dag 5 – Rygg og mage + (biceps en gang hver andre uke)

Ellers så trener jeg også bryst og triceps en gang hver andre uke.

Som regel ser treningen min slik ut, med endringer om det blir en ekstra dag med treningsfri eller en ekstra dag med trening 🙂

Jeg er foresten nesten aldri på trening lenger enn ca en time (med mindre jeg trener med noen og det blir mye prat imellom) Jeg liker heller å trene ofte, og ha korte økter. Hadde jeg trent litt lenger og samla litt flere muskelgrupper hadde det holdt med trening 3-4 dager i uka 🙂
Håper dere får en fin fredag alle sammen, så snakkes vi igjen i morgen <3

 

Klem Lena <3 

 

 

 

 

Instagram: lenawalstad Snapchat: lenawa

7 kommentarer
    1. Trener du aldri kardio?
      Kunne du laget et kjæreste innlegg? hvordan er du som kjæreste og hvordan er forholdet deres, problemer, hva som er positivt osv? Kanskje et innlegg om hva som får deg sur/blid? Utdanning og planer fremover?
      Bare noen ønsker fra meg 🙂

    2. Lene: Hei 🙂 Jeg er ikke så glad i å løpe på mølle, men jeg liker å ta meg en løpetur ute av og til, og helst i varmere vær 🙂 Ellers går jeg mye kjapp gange i oppoverbakke som oppvarming og for å øke hjerterytmen litt ekstra 🙂 Satser på litt flere løpeturer til sommeren igjen. Og tusen takk, det er så fint med forslag til innlegg, det blir jeg glad for 🙂 Kanskje jeg kommer med et litt mer personlig innlegg etterhvert 🙂 Fortsatt god helg, Lene 🙂

    3. Hei Lena!
      For en utrolig inspirerende og fin blogg:) jeg har lyst til å begynne med styrketrening. Blir veldig inspirert av å se bloggen din! Vet bare ikke helt hvor jeg skal begynne med program.. Hvordan setter du sammen ditt program? Har du fått hjelp av PT eller gjør du det selv? Håper på gode tips, veldig gira på å komme igang:)

    4. Hei Stine 🙂 Så hyggelig å lese at du liker bloggen min, det setter jeg pris på 🙂 Nå setter jeg opp programmet mitt selv – i et tidligere innlegg har jeg skrevet hvilke muskelgrupper jeg trener i uka, men ikke om øvelsene, skal prøve å få gjort det også 🙂 Hvor ofte har du mulighet til å trene? Skal høre litt rundt om gode pt-er kosthold og treningsprogram til deg, og tipse deg om noen 🙂 (send meg en Mail på [email protected]) – så hører du fra meg 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg